8/08/2014

Mój progres

W zimę moja aktywność fizyczna spadła prawie całkowicie do zera. Nic mi się nie chciało, a odżywiać też się zbyt dobrze nie odżywiałam. Postanowiłam coś z tym zrobić i wzięłam się za siebie. Nigdy nie byłam gruba, nie miałam nadwagi, wagę miałam w normie, ale czułam się trochę jak typowy skinny fat. Zaczęłam od miesiąca bez słodyczy, aż się zdziwiłam jak łatwo można je odstawić. Jednak dopiero od kwietnia zaczęłam ćwiczyć, zmieniłam dietę. Efekty pojawiły się same. Jeszcze sporo pracy przede mną zważywszy na to, że w sierpniu znowu popuściłam pasa. 


Zdjęcie po lewej: styczeń 2014
Zdjęcie po prawej: sierpień 2014

Jaka różnica? 

Zeszły mi boczki i wreszcie pojawił się zarys mięśni brzucha, na wadze ubył kilogram, w biodrach mam teraz 2 cm mniej, a w talii -1cm. I przede wszystkim czuję się o wiele lepiej! :)



7 komentarzy:

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger