8/04/2014

Wakacyjny przeglad prasy biegowej

Trochę zwlekałam z ich zakupem, bo a to nie miałam pieniędzy, a to czasu nie było żeby iść do Empiku, ale wreszcie je dopadłam! 


Co nowego w Runner's?

To, co biegacze lubią najbardziej, czyli makarony! W artykule poznajemy 5 zdrowszych wersji tradycyjnego makaronu. Znajdziemy tu i pasty bezglutenowe, jak i te które glutenu  mają w bród.



Przetrenowanie to bardzo poważny problem w życiu każdego biegacza i osoby ćwiczącej. Trzeba odpowiednio wyznaczać sobie zarówno dni treningowe, jak i te na regenerację.


Czyli jednak podjadanie nie takie złe jak je malują! Oczywiście zależy jeszcze, co znajduje się na naszym talerzu. :)


Artykuł, który szczególnie przykuł moją uwagę. czyli jak podwoić dystans i swoją wytrzymałość. Już jakiś czas zbieram się żeby przebiec swój pierwszy półmaraton. 



Co nowego w magazynie Bieganie?

Bardzo obszerny artykuł o tym, że nie będąc w kwiecie biegu wcale nie trzeba porzucać aktywności fizycznej. Autor zwraca głównie uwagę na to, że ci bardziej doświadczeni wiekowo biegacze może i szybkością jak za młodu nie grzeszą, ale pod względem wytrzymałości  nadal trzymają formę godną podziwu.



Z moich ulubionych artykułów, czyli tych kulinarnych możemy znaleźć ciekawe przepisy na koktajle i to nie tylko te owocowe. Dostarczą wszystkich potrzebnych mikroelementów i dodadzą powera! :)




Nie wiem czemu, ale wszystkie te magazyny zawsze sprawiają, że mam ochotę dać z siebie jeszcze więcej, po prostu wstać, wyjść i pobiegać. :D I nie pozostaje mi chyba nic innego, niż się temu poddać. :)

3 komentarze:

  1. Na mnie działają tak samo :) od razu chce iść biegać

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger