8/07/2014

Czekoladowy omlet bez mąki



Składniki:
- 2 jajka
- 1 łyżeczka kakao
- 3 łyżeczki zmielonych płatków owsianych (można zastąpić zmielonym siemieniem lnianym, aby omlet był bezglutenowy)
- łyżeczka jogurtu naturalnego
- łyżka mleka
-łyżeczka proszku do pieczenia
-  łyżeczka cukru waniliowego/ miodu/ brązowego cukru

Przygotowanie:
1. Wszystkie składniki łączymy ze sobą w misce.
2. Smażymy na patelni z małą ilością tłuszczu pod przykryciem.
3. Kiedy góra się zetnie i powstaną na niej bąbelki, omlet przewracamy na drugą stronę.
4. Podajemy z dowolnymi dodatkami np.dżemem (u mnie brzoskwiniowy), jogurtem greckim, wiórkami kokosowymi, świeżymi owocami, miodem.




7 komentarzy:

  1. wyglada przesmacznie, tylko, ze ja zrezygnowalam z mleka i przetworow mlecznych. ciekawe czy mleko sojowe by sie sprawdzilo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, można użyć jakiegokolwiek mleka roślinnego :)

      Usuń
  2. Hej. Czy używałaś do omletu słodzonego kakao? Ja dodałam naturalne decomoreno i wyszedł mi okropnie gorzki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam zwykłe kakao, niesłodzone. Jeśli omlet był za gorzki następnym razem można dodać np. miodu :)

      Usuń
  3. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać takie wątki! miło spędzam czas na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wpisy i inspirujące pomysły

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger