7/10/2014

Początki wcale nie takie trudne

Witajcie!
Długo zastanawiałam się nad założeniem tego bloga, gdyż każde moje blogowanie zawsze kończyło się tak samo - po prostu mi się to nudziło i porzucałam swoje internetowe dziecko. Słomiany zapał zawsze towarzyszył mi w sieciowych przygodach, więc mam nadzieję, że tym razem sprawy potoczą się nieco inaczej. Chcę, aby ten blog był nie tylko inspiracją i motywacją dla mnie, ale również i dla innych, którzy jak ja są miłośnikami sportu i zdrowego odżywiania. Sama jeszcze dokładnie nie wiem jak to wszystko będzie wyglądać, o czym dokładnie będę pisać, ale myślę, że z czasem nakreśli mi się w głowie dokładny plan tego, co chciałabym wam przekazać, chaos zniknie i będę w stanie dostarczać wam solidnej porcji rzetelnych informacji i dużej dawki pozytywnej energii, bo przecież bycie fit to sama radość!
Niedługo pojawi się pierwsza sensowna notka (zamiast mojego rozpisywania się nad tym, co siedzi mi w głowie). Mam nadzieję, że wraz z nią zawitają tu pierwsi czytelnicy. :)

Na koniec kilka inspiracji, oczywiście tych fit!







Wszystkie bardzo letnie, bo komu się nie marzy poleżeć teraz na plaży (albo po niej pobiegać!).
A ja tymczasem zmykam robić HIIT i abs.

Do napisania! :)

P.S. Zapraszam do obserwowania (opcja po prawej stronie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger