7/21/2014

Domowa siłownia, czyli mój sprzęt

Nie jestem posiadaczką wielu fitnessowych gadżetów, bo wygodniej mi się ćwiczy bez sprzętu. Jednak ostatnio postanowiłam, że czas to zmienić i stopniowo będę uzupełniać braki w fit rzeczach.

Co mam?
- matę do ćwiczeń
- piłkę gimnastyczną
- skakankę 
- drążek rozporowy



Co planuje kupić?
- hantelki 2x5 kg
- nowe ciuchy do ćwiczeń i buty

Myślałam o zakupie Nike Zoom Fly. Co o nich myślicie? Kupować czy nie? Na sklebiegacza.pl akurat jest wyprzedaż i kosztują 299 zł (przecenione z 399). 

Czekam na Waszą opinię! :)

4 komentarze:

  1. JA się właśnie zastanawiam nad kupieniem zwykłego steppera i steppera magnetycznego... taki sprzęt do domowego nordic walking xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę przede wszystkim na domowej siłowni, na której wykonuję ćwiczenia na sztandze. Moją domową siłownię wyposażyłem przede wszystkim w specjalne maty https://powerrubber.com/kat/maty-na-silownie/ do wyciszania dźwięku oraz ochrony podłogi przed odkształceniami. Podłoga jest bardzo wrażliwa na upuszczanie ciężarów, które mogą spowodować jej trwałe uszkodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł, bo znowu dowiedziałem się czegoś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie skompletowany sprzęt do ćwiczeń. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger