7/17/2014

Pierwsza piętnastka!

Stało się! Wczoraj po raz pierwszy przebiegłam 15 km biegiem ciągłym, no prawie ciągłym, bo musiałam zrobić sobie ok. minutową przerwę, gdyż moje Endomondo zaczęło szwankować, dlatego też zmuszona byłam zatrzymać trening, zresetować telefon i zacząć nowy bieg. Złośliwość rzeczy martwych!

Pierwsze 4 km zdecydowanie za wolno!

Tutaj już w rytmie :)


Jak wrażenia? 

To zdecydowanie mój dystans! Chociaż trochę mi się już nudziło pod koniec, kiedy nie mając pomysłu gdzie dalej biegać, zaczęłam krążyć w kółko po osiedlu.

Podsumowanie:
Dystans: 15,32 km
Czas: 1h 32min 46 sek
Spalone kalorie: 856
Nastrój: najlepszy na świecie!
Zmęczenie: bardzo, bardzo!

A jakie są Wasze ulubione dystanse? Ile najwięcej przebiegliście?

Czekam na wasze komentarze i zapraszam do obserwowania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger