9/21/2014

Top 3 produktów

 Baton proteinowy Sante

Dobra alternatywa dla zwykłych batonów typu Snickers czy Mars. Zawiera białko WPC 80, dużą ilość witaminy B12 i inulinę. W jednym batonie jest 226kcal. Dostępne są 4 smaki, ja na razie spróbowałam tylko orzechowego i waniliowego, i to jednak ten orzechowy mi bardziej smakował. Skład niestety nie jest święty, w batonie znajduje się syrop glukozowy i tłuszcz palmowy. 

Ciasteczka zbożowe Kupiec

W większości składają się z płatków owsianych, zawierają sporo błonnika (9,1g w 100g produktu), są smaczne i idealne, jeśli ma się ochotę na coś słodkiego, a nie ma się czasu żeby upiec własne ciastka. Opakowanie (50g) zawiera 231kcal. Minusem jest zawartość syropu glukozowo-fruktozowego. 

Serek naturalny lekki Bieluch

Wartość odżywcza to 103kcal w 130g produktu. Jest gęsty, kremowy i sycący. Zawiera dużo białka, bo aż 11,7g. To mój zdecydowany faworyt wśród serków. 

6 komentarzy:

  1. Polecam sezamowe batonikii z decatlonu ;) maja calkiem niezly sklad i swietny smak, kosztuja tez nieiwele;)

    http://fitolus.blogspot.com/http://fitolus.blogspot.com/
    Ja dopiero zaczynam :) jesli ktos mialby ochote zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tego "bielucha"! Gdzie go kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Żabka Cafe, zwykły Bieluch (nie light) jest jeszcze na pewno w Lewiatanie i MarcPolu :)

      Usuń
    2. O kurcze, to muszę sprawdzić ;) dzięki!

      Usuń
  3. bardzo fajna lekturka oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sprawdzę te propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 faster, better, healthier , Blogger